Saturday 21 June 2014

"Ποιος θα ψήφιζε τον κύριο Σακελλαρίδη μετά απ' όλα αυτά;"



Στο τελευταίο του άρθρο, ο "κύριος" Τριανταφυλλόπουλος, αφού προσπαθεί να δικιολογήσει τα αδικιολόγητα, καταλήγει αναρωτώμενος: "Ποιος θα ψήφιζε τον κύριο Σακελλαρίδη μετά απ' όλα αυτά;"

(http://www.zougla.gr/politiki/article/to-vinteo-ke-i-pragmatikotita)

Δεν συμφωνώ με τον κ. Σακελλαρίδη ούτε με το κόμμα του και κανονικά δεν θα τον ψήφιζα ποτέ. Αλλά αν ο Τριανταφυλλόπουλος είχε δημοσιοποιήσει την υπόθεση με το γνωστό βίντεο πριν της εκλογές, εγώ θα ψήφιζα Σακελλαρίδη!

Έτσι για να ρίξω σκατά στην υποκρισία. Που είναι η μόνη λέξη που μπορεί να χαρακτηρίσει την γενιά του "κυρίου" Τριανταφυλλόπουλου (και δεν μπορώ να αποφασίσω ποια, "τα σκατά" ή "η υποκρισία").

Και δε θα ήμουν ο μόνος, πιστεύω. Μπορεί για τους πουριτανούς και αναχρονιστικούς συνομηλίκους του "κυρίου" Τριανταφυλλόπουλου να είναι αδιανόητο να διαχωρίσεις τις σεξουαλικές προτιμήσεις και ιδιαιτερότητες του κάθε ανθρώπου από τη δουλειά του, αλλά ευτυχώς για τη δικιά μου γενιά σε μεγάλο βαθμό τέτοια κόμπλεξ έχουν πάψει προ πολλού.

Για τη δικιά μου γενιά είναι αδιανόητο να μην σέβεσαι την προσωπική ζωή του άλλου. Για τη δικιά μου γενιά είναι αδιανόητο να είσαι δημοσιογράφος της κλειδαρότρυπας. Λες και το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας αυτή τη στιγμή ειναι ότι ένας υποψήφιος Δήμαρχος έπαιζε με καρότα μπροστά στην κάμερα (άγνωστο κι άμα φαινόταν και το πρόσωπό του) κι άμα τον ξεμπροστιάσουμε θα γίνει η ζωή μας καλύτερη.

Τέλος, για τη δικιά μου γενιά, είναι αδιανότητο να είσαι τόσο κομπλεξάρας και τέτοια συντηρητικούρα, που να μην μπορείς να καταλάβεις ότι το να τη βρίσκει κάποιος στο κρεβάτι του με καρότα ή cybersex δεν έχει σε τίποτα να κάνει με το αν μπορεί να εξυγιάνει (π.χ.) τον ΟΣΕ!

No comments: